دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
صدائے حوزہ

حوزه/ در سمینار بین‌المللی "راه مقاومت"، از ویژه نامه صدای حوزه به زبان اردو رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزہ، در سمینار بین‌المللی «راه مقاومت»، ویژه نامه «صدای حوزۀ» به زبان اردو رونمایی شد. این شماره به‌طور ویژه به یاد شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر شده است.

در این ویژه نامه، نظرات و پیام‌های تسلیت مراجع و علمای بزرگ جهان جمع‌آوری شده که به خدمات بزرگ سید حسن نصرالله و نقش فراموش‌نشدنی او در میدان مقاومت اسلامی پرداخته‌اند. پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، آیت‌الله العظمی نوری همدانی، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی وحید خراسانی و دیگر مراجع مهم نیز در این شمارۀ ویژه گردآوری شده است.

رهبری بی‌نظیر شهید سید حسن نصرالله و فداکاری‌های او در راه مقاومت همواره منبعی برای هدایت علمای کرام و مراجع عظام بوده و این شماره، بازتاب‌دهندۀ افکار و احساسات این شخصیت‌های بزرگ است. هدف از انتشار این شماره، زنده نگه‌داشتن یاد مأموریت سید حسن نصرالله در دل‌های امت اسلامی و پیشبرد میراث عظیم اوست.

این اقدام خبرگزاری حوزۀ به زبان اردو نشان‌دهندۀ تداوم تلاش‌ها برای معرفی مأموریت شهید مقاومت در سطح جهانی و ارائه آن به دنیای اسلامی است.

شایان ذکر است که هدف خبرگزاری حوزۀ، بازتاب فعالیت‌ها و اخبار مختلف علمای دین و مدارس دینی در رساندن صدای مراجع تقلید و «صدای حوزۀ» به دنیا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha